BCF Cup

Mitt lilla projekt "BCF Cup" ska bli så otroligt spännande. Måste snart ta tag i allt nu till sommaren.

Om allt blir som planerat ska jag och alla tjejer i klubben baka och pyssla en heldag och sedan ska vi sälja allt på cupen som vi ska ha vid namn "Barncancerfondens cup" och vi spelar i mix-lag och försöker få så många som möjligt att komma och kolla och köpa alla fina saker som vi ska göra. : )

Ska bli väldigt roligt. och förhoppningsvis så kommer vi kunna samla in massor med pengar till Barncancerfonden med.

Förresten glömde jag berätta att man kan skänka pengar med hjälp av internetbank och så!


Så hoppas ni vill hjälpa mig nå mitt mål!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0