Dag 2 i köldparadiset

Dagen börjar lite halvskumt med människor som petar på en och skriker och håller på vilket troligtvis betydde frukost. När man sedan efter mycket om och men så hade man tappat rösten någonstans med och huvudet kändes som det var upppumpat med luft. Mycket trevligt :)

Sen så har jag passat lille Ville idag medans alla har varit iväg. Vi har slappat hela dagen han och jag och varit ute i friska luften lite med. :) Kanske blir mer senare eftersom alla här jobbar på att få ut mig i backarna idag till vilket pris. Lite oroad över denna konspiration :O men vi får se. Vill upp och ta bilder men då måste jag ha skidor och åka lift. 2 orosmoment som jag är livrädd för :O Och VARFÖR känner jag mig som att jag inte riktigt ska åka på skidsemester ?^^.

Ville fick agera lite fotomodell åt mig i snön och här inne. Lite av ren tristess faktiskt. Alla är ute och ha roligt och jag sitter här snorig och dan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0