: )

Idag har jag fått en till Jobb intervju!! =D så jäkla glad! ska dit nästa onsdag. glömt skriva att jag fick jobbet hos veterinären! :)
Så hoppas det löser sig med tider ifall jag har turen och få  det andra jobbet med :D

Det blir kvällar och helger och dagar för hela slanten i så fall :D  Det ena bara under sommaren och det andra under hela tiden.
Men får se. ska inte ta ut nått i förskott ifall jag inte får det. Men det hade varit skoj. Visst väldigt bra betalt med. <3


Nu när det är så fint väder får man bara lust och åka ut till evedal och grilla och spela fotboll/volleyboll och allt. ^^.

Ska bli så skönt att det bara är en dag kvar i skolan. kan inte fatta det :D Sen är det liiite långledigt med. Behöver det<3 Tror alla behöver det faktiskt.

Måste bara försöka få tid och orka göra alla läxor och essays och internal blablablaH

Valborg blir nog bra och sen helgen ska bli riktigt kul!  Ut till ingenstans och fira med massa vänner ^^. Och gratis sprit vilket väldigt många poängterar. Men inte jag :) trist som ja är ^

Och sen måste jag bara skratta åt sebbe med. The boss lix       X)   jovisst :)




Varit himla fint väder ute nu med. Ska nog köpa en ny solkräm. ^^ en som inte blir till ludd X)







Och allt bara för jag fick en impuls av och lägga ut mindre bra bilder ^^-

Får nog börja skriva upp att jag faktiskt har linser med. T.o.m det glömmer jag :O
Dags och byta dem snart kanske. Jag vet inte. Kommer faktiskt inte ihåg X)


Siktar på en tidig läggning ikväll och går mot en sen kväll om jag känner mig väl.

Tränade tjejerna idag igen. Lekte lekar som beröm för helgens cup som dem kom 2:a! Dem borde vunnit för målskillnade var enorma 13 ^^.

Men sen kan man kanske säga såhär att vatten lekar blev vattenkrig ^^. kunde inte ha kameran uppe av säkerhetsskäl så blev inga dränkta bilder ^. men skoj hade dem. tills man fick säga till dem på skarpen och det var ju inte alls uppskattat.
Om jag säger såhär. 17 små tjejer springer runt omkring dig och skriker NEEEEEEJ allt vad dem kan.
japp. Ungefär en sån känsla fick man när man va omringad.

Men som sagt. tidig läggning <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefina bilder! :D

2009-04-30 @ 00:36:52
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0