Fighting for Freedom

Insamling till Barncancer fonden!

Jag har startat en egen insamling till Barncancer fonden nu som heter "Fighting for Freedom".
Vill du skänka pengar som går direkt till Barncancer fonden utan mellanhand så skriv ditt mobil nummer och hur mycket du vill skänka så skriver jag in det i insamlingen och så kommer det ett sms till din mobil och så följer du bara instruktionerna som står där. Vilket är så enkelt som ex.  "Skriv BCF och nummer till det telefon nr. som smset kom ifrån" Sen är det färdigt.
: )

Instruktioner:
1
. Skriv ditt telefonnr. till mig. (Om du inte vill visa ditt nummer på Bloggen går det lika bra att skriva det till min e-mail.
 - [email protected])
OBS! Du väljer själv hur mycket du vill bidra med och glöm inte skriva hur mycket du vill skänka!
2. Du får ett sms och följ dem enkla instruktionerna du får


Tack för din gåva! Du gör skillnad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0