Fighting med käken

Jag är så seriöst trött på min kropp nu. Den motarbetar ju fan mig hela tiden. Bara idag har han dampat liksom. Har fått ont i handen av nån lustig anledning och lillfingret går knappt röra och sen hoppade käken ur led innan.

Efter ett tag kunde jag röra den upp och ner men tugga gjorde så jävla ont så jag visste inte va jag skulle ta vägen. Hatar den förbannade saken. och alla sjukgymnaster bara skickar mig vidare för dem hittar mer och mer fel. Men ingen kan hjälpa mig. får bara kommentaren Du har för många fel. skojj..  Asså att man inte ens kan tugga en bit utan att det ska göra så ont så det går ut i örat.. Då blir man lite aggressiv. :S usch och fy o blä på denna 80 åriga jävla kropp.


Är massa trött och jaa. Trött på vissa människor. Som alltid ska orsaka djupa sår på alla sätt och vis. Så här på kvällskvisten när man inser att man är trött men inte orkar röra sig och inte vill lägga sig för att sova så blir man rätt negativt inställd till att bara resa sig och gå och lägga sig ^^. Man blir nästan irriterad för man är trött. Fast vissa hjälper en på traven med att bli irriterade. Så snällt så jag slipper dra fram all den energin själv. Mycket omtänksamt.

Och sen är ju då frågan varför jag i hela friden lyssnar på sorglig musik just nu. Det måste va rätt korkat ^^. finns ju inget som drar ner en så mycket som lugna och sorgliga låtar :O

Vill tillbaka till fotbollen. NU

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch det var inte kul att höra! Hoppas du mår bättre snart :( men haha, den där fågelgubben du pratade om verkade helt sjuk i huvet xD

2009-04-25 @ 14:52:04
URL: http://malmborg.devote.se
Postat av: tha boss

men du är ju irriterande och mensig själv!

2009-04-25 @ 18:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0