Fortfarande Sjukling

SÅ skönt med SM-Guld igår och känns väldigt sorgligt att Jönsson ska sluta nu. Blev nyss påmind av alla sporttidningar som tagit massa fina bilder på han :) med rulator och va det va mer ^^,

Kom på innan att jag faktiskt varit sjuk sen jag kom hit upp. ^^. Krupphosta och energinivån har legat och balanserat på 0:an och sen igår och idag onti huvudet, yr och illamående. Och trött kan jag inte vara eftersom jag till och från sov till halv 1 idag. Fast iofs. gick alla och petade på mig och störde mig men endå.

Har köpt ett par glasbrickor till glas idag till min lägenhet : ) Och så fort jag säger att jag ska köpa saker till min lägenhet så blir pappa jättesur ^^ och bara MEN IDAA!  du ska bo hemma tills du läst färdigt så du inte behöver betala massa studielån. (vilket är rätt skönt ändå eftersom jag inte har någon vidare lust att ha studielån efter mig genom hela mitt liv.) Men om jag nu ska söka till veterinär så lär jag ändå få flytta i 6 år ungefär och få massa lån på mig då med..  men vet inte än vad jag vill läsa till.

Glasbrickor

På ett sätt ska det bli skönt att åka hem men ändå inte. Tillbaka till all press och så. Och jag orkar inte riktigt plugga för jag inte känner någon motivation eftersom IB just nu inte är bra. varken i lärande eller lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0