Framme!

Nu är vi äntligen framme efter 8 ½ timmes körning. Gick lustigt nog väldigt snabbt på ett sätt. Färjestad började spela innan vi hann fram så det blev till att lyssna på lite radio på vägen.
Vi fick in 5:an rätt snabbt och så blev det att skita i upp-packningen och sätta sig framför tv:n :) Väldigt bra match också med mycket otur för Färjestad. Ribba/Stolpe/Öppet men matchen slutade 1-3 till Färjestad så det var mycket bra. Nu står det 2-1 till Färjestad och med en hemma match mer så kan det finnas en mycket trolig ljus framtid :D

Att jag aldrig kan bli frisk retar mig. Har blivit helt tjock i halsen och nacken och känner mig febrig. Igen...

Jag känner att alla här jobba på att få ut mig i backarna imorgon vilket kommer bli någons död, antingen min egen eller nån annan. Iaf ett brytet ben måste jag kunna orsaka.
Men känner jag mig såhär så tänker jag inte gå ut. BLÄ på förkylningar.

Stugan är helt ok med fin utsikt. Vi har med en liten vovve här med som är jättesöt som jag ska fota imorgon.  Så imorgon så ska det bli foto så hoppas på ett fint väder : ) och sen försöka stå emot allas innerliga önskan att följa med i skidbacken :O ska jag dit ska jag fota : ) även om jag är på skidSemester : $

Just nu sitter alla i vår stuga och kollar Tv och dricker lite och tar det lugnt. Lugnat ner sig lite nu och kanske ska bada bastu ikväll med. men men vi får se vad som händer.

Hemsjuk och saknar älsklingarna hemma <3 : )



Några bilder : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0