Grilltider

Blev inget gym :S Anneli ringde precis när jag skulle ner och frågade om jag skulle med ut och rida. Och då min feta häst verkligen behöver komma ut och röra på sig så kan man ju inte tacka nej :) skulle endå dit men senare.
Men tänkte nu när hon verkligen är igångsatt hästen och rids varenda dag eller är ute och körs eller promeneras så är det ändå roligare och rida tsmns med någon. Så vi var ute i 2 timmar kanske. Underbart väder va det med och hästarna jättepigga.

I skogen så sa anneli att det låg lite träd nere som vi kunde hoppa och det är ju kul. Sen när vi i galopp kommer på vägen ser jag sista stocken. =O SÅÅÅÅÅ hög trodde jag inte den skulle vara XD haha men Jasmine skuttar över och jag skriker och jag sitter lustigt nog kvar trots lite krumbukter från hästen :) stolt ^^. men jag vet att jag överdriver lite på storleken. det var ingen 1.40 stam men endååå.. feg som jag är när det gällder stora hinder. Små är ju ingen fara dååh ^^

funderar på att gå ner till gymmet nu. men anton är påväg och vi ska grilla nu ikväll :D Cyklade endå till stallet och ridit och cyklade hem. Försökte cykla så fort jjag kunde på skruttcyklen så jag fick lite träning där med. Så iaf 6-7 km har jag cyklat. Grillningen blir Med tzatsiki och friterade pommes och sallad. Helt underbart gott i detta vädret!

Kan ju se om jag får fina matbilder sen som jag kan sitta och läska mig själv med här på bloggen. ^^.

På söndag blir det Räppecup med småtjejerna. ska bli intressant och se hur det ska gå :D

och imorgon!!!! Blir det Bowling med Sofie och alvesta pojkarna. Ska bli skitkul. :) Ola bokade i 2 timmar ^^. så det ska bli intressant och se vem som vinner efter 2 timmar av alla oss ^^ HAhaha
Får hoppas att det inte blir som förra gången uppe i sälen när jag förlorade mot min egna mamma, en 10-åring och en 12-åring ^^. Plus att jag lyckades med konststycket att kasta mej själv på benet.. :S ^^.

Nej nu måste jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0