Happyface!

Fick inget sommarjobb hos veterinären men tro det eller ej så fick jag belöning för att svara på hennes mejl och nu om allt går som det ska och jag har tur så kan jag få kvällar och helg- jobb hos veterinären! Hon skrev att jag skulle anmäla mig till henne om jag va intresserad så nu är det bara och hoppas : D mina arbetsuppgifter kommer bestå av att bada och rasta hundar m.m.  Perfekt för att få in en fot i veterinär yrket med.
Så nu är det pirr i magen som gäller och massa böner :)

Försökt läsa på lite biologi men stoppade vid DNA ^^. om jag har fattat allt rätt så består en nucleotide av 3 parts. Sugar (deoxyribose), phosphate och base. Har jag rätt? :O

Så just nu skuttar min mage på rosa fluffiga moln :)


Idag har det varit en riktig slapp dag. Börjar dagen med svårigheter att andas och inte kan sluta hosta sen ut med vovven i snöstorm och sen hem och torka och sätta sig att plugga en stund. Sen TV och dator och slapp i soffan.

Senare kanske det blir bowling med nere i Sälen. Ska bli skoj : )

Kommentarer
Postat av: Anton

Fan va kul med veterinären!! :D hoppas det går bra

Och ja du hade rätt om biologin ^^

Ha de bra gumman!

puss<3

2009-04-08 @ 13:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0