Heldag ute i backarna

Idag så har det skett. Jag har tagit mig ut på skidor och försökt åka. MEN det gick inte alls. Det var varmt ute och jag hade massa kläder på mig och jaa. Bäddat för att gå dåligt. Hade inte rätt strlk på skidor och pjäxor riktigt heller om jag måste skylla på något. Men givetvis så ska ingen vara närvarande förutom min pappa så ingen trodde ju på mig så nu är tjatet igång igen :O Kan faktiskt inte hjälpa att alla åker iväg klockan 7 på morgonen när jag fortfarande ligger och snarkar... : )

Varit inne på Telia idag efter 3 kundtjänst samtal. Men neeeej då va det inget fel på modemet alls ( han hade ju bara internet i hela butiken redan innan han kopplade in internet och så anklagar han min stackars dator att det är fel på den. men det har ju funkat så Neeepp. Men men. när jag kom hem krabbade jag lite till och så har det funkat nu. Måste ha varit något med telias dumma nätverk. *Vi skyller på detta* Så får se hur länge internet känner för att fungera denna gången :)

 Denna dagen har varit händelserik. Jag har provat skidåkning (liite), Vi har varit väldigt långt uppe vid dem högsta backarna långt bortaoch kollar på när nästan alla åker från svåra backar, suttit i solen och solat, druckit Lomumba (Varmchokladmjölk med konjak och toppat med grädde) som vad smakrik ^^ och sen iskall cola <3, varit nere i butiker i Sälen och sen Telia o krabbat runt. m.m.m.

Så ikväll blir det Hockey FBK-HV vid halv 8 som är efterlängtad <3

Kommentarer
Postat av: Palmy

Jättefin blogg! :)

2009-04-07 @ 19:54:58
URL: http://palmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0