Idag

Idag har varit en mysig dag.
Den började med anställningsintervju hos veterinären som gick bättre än jag trodde. Väldigt mysig tjej som jag träffade och det lutar mot att jag får lite ströjobb som jag hoppats på. Trodde först det var nästan alla kvällar och helger men till min enorma fördel så blev det bara när dem hade många hundar och katter därinne. Vilket bara kommer bli i perioder och jag komer hinna med skolan YEY <3
Mina arbetsuppgifter kommer bli att rasta och bada hundar och katter och så. Kanske något mer. Ska försöka få fram någon utbildning jag kan gå för att utbilda mig mera om veterinärjobb m.m. och djurskötare.
Så håller tummarna för att jag ska få 100% säkert jobb där. : )

Efter det var det att hämta anton och så stack vi hem lite kort och därefter hämtade pappa oss och körde till Huseby för en fotodag i det underbara vädret! <3 Så härligt att bara gå där och rensa huvudet : )

Lite bilder från idag:
Sen åkte vi långt till Rottne och åt på en brygga och solade <3

Sen körde pappa upp skogsmaskinen på trailern som skulle köra hem den från rottne . :)

<3


Lite fler bilder kommer senare kanske. nu snart ska jag ta tag i mitt liv o plugga lite.


kanske senare... eller nu.. eller aldrig? =O

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder idaa :) grattis till jobbet föresten! :D Önskar jag med kunde hitta nåt.. :/ Du får gärna titta in på min blogg. :) Puss!

2009-04-21 @ 20:00:10
Postat av: Emma

haha hej igen.. det var jag som skrev förut. XD vet inte varför namnet inte kom med! :O men som saagt, kolla jättegärna in min blogg. :) puss

2009-04-21 @ 20:01:28
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0