Näst sista dagen

Idag är det näst sista dagen i fjällen :O känns ändå lite tråkigt. Börjat känna mig hemma häruppe bland snömän ^^

Igår blev det Bowling som sagt vilket INTE gick bra ^^. *Banan lutade :O*men det va skoj ^^  Råkade kasta på mitt egna ben... Hur man nu lyckas med det.. men jag gjorde : )

Idag var mamma och jag ute på liten utflykt med bilen och körde nästan helt till norska gränsen och kollade på de norska bergen. Det var fint :) Sen så åkte vi runt till alla "dalar" och kollade in backarna och så. Det var fint.

På hemvägen stannade vi och fotade en fin bäck och så men det va så ljust o svårt att få bilderna fina. men ska lära mig : )

Sen fick jag påskägg idag med :D Mycket skojj :)
 

Idag har det varit väldigt fint väder och soligt så man har fått med solglasögon nästan hela dagen. så tur för mig att mina är så coola ^^. synd att jag ser så gay ut bara =D




Ikväll blir det Afterski och fest kanske ^^. ska dit och kolla läget iaf. och leka cool. eftersom jag snart är 18 och allt :)
Sen får vi se vart vi hamnar.  : )


Ikväll kanske jag har tur och inte missar robinson ^^.  Och imorgon bär det av hemmåt igen efter en plugglös vecka. :O
Och Jaaaaaaah jag känner mig jätteskyldig att jag inte öppnt mer än en bok men vad 17... Man ska inte plugga ihjäl sig på lov. Då är man faktiskt dum i huvudet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0