På hemvägen

Nu så är denna veckan slut. Måste erkänna att den gick väldigt fort och det var ändå ganska roligt. Skönt och komma bort från allt och vila upp sig. Dumma hosta bara som gjorde att jag inte kunde vila ut så mycket. Blev snarare tröttare på ett sätt och utvilad på ett annat.

Fick ett mms nyss i bilen och det va Willes ägare som skickade en bild på han och tackade så jättemycket för att jag var gullig och hjälpt dem denna veckan.  Blev väldigt varm av det  :)

Vi har någon timme kvar på bilresan och sen bär det av för att hämta min älskling <3 saknat han massor men endå skönt att få komma bort och inte stressa upp sig hela tiden.


Tror människor har fått omkörningsmani idag för typ säkert minst 10 bilar skulle köra om på bara en kort sträcka. Och nästan alla vid sträckad linje eller vid snäv kurva. Helskumma människor det finns.

Och sen ett uttalande som jag ska försöka hålla. :: Inget godis mer. ^^.  men jag tror jag vet att det inte kommer funka.



Come on it's late and we're way off the track
troubles wait for us now
If we kiss now it's no turning back..
That's a fact





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0