Panikens IF

Ja. Det är faktiskt som vanligt. Man orkar inte med IB nu heller ^^.
Sitter och varvar Tv med datorn och tjaah... Pluggning ligger långt ner.

Varit en stund på dansavslutningen innan. Va faktiskt kul men tur att jag slutade så tidigt som jag gjorde för fick hostanfall för jag va så torr i halsen. Mys <3

Sen blev det handla och jaa.. försöka skriva Research question m.m. till Agneta.

I helgen blir det kanske SBN om jag orkar dra mig dit och om anton orkar dra dit mig ^^

Men ett måste är faktiskt Robinsson ^ :D

Vill ut och springa nunununuuu! så jag vill bara bli fri från denna kruppen så träningen kan komma igång igen.

Btw fått klart 10 timmar på activity nu och kanske nått till. så det börjar närma sig slutet sakta men säkert. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0