Snöstorm

Idag när man vaknade så möttes man av det här
det var värre tidigare på morgonen. detta betyder inget solande och sen massa plugg </3
kl. halv 9 gjorde jag äntligen klart min teater dagbok som jag inte orkat eller hunnit göra innan. känner mig riktigt duktig :)
Ska egentligen plugga biologi och geografi nu med. Men orkar inte det nu iaf.

Natten kan man påstå va lite hemsk. Har hostat genom hela och kan knappt andas för slem pågrundav krupphostan (Ursäkta)
Hatar hosta och det är äckligt så ska ner till andra stugan och se om jag kan sno lite medicin. *längtar* ^^

nu ska jag äta chips som river gott i halsen och sen så ska jag nog plugga lite biology. Känns som en sån dag : )  Så ska mamma låna datorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0