Stan hela dan

idag har det blivit mycket stan. ^^.
Först med Anton och lämna modem och kolla allt med körkortet. sen bar det av till ica och där köpte vi dricka o 3 munkar som vi delade på. Vi satte oss i skuggan och åt. Mycket härligt.



Sen bar det av in till stan ikväll igen med emma och anton. Och sen kom john med :) Väldigt mysigt. förutom när jag gick alla på nerverna med att få panik på kläder och skor hit o dit ^^. Ville verkligen sparka mig själv :)
Men blev en svart klänning och en vit kofta. vet inte om jag ska ha den vita koftan. känns lite för vardagligt och lite trist. men vet inte. lite förvirrad nu. men den vita kan man ju ha till många andra saker så inte dåligt köp ändå.

När vi var färdiga så gick vi till McD och satte oss ute och åt i sista kvällssolen och värmen. Helt underbart skönt va det. Och mkt trevligt.

Sen så tog alla bussen till anton. och jag o john gick hem till han medan Emma skulle hem. Alla lite smått rädda efter en fullegubbe i bussen som kallade john afrikan och verkade se han som hans egna broder^^-

Hemma hos anton va det mys med. Vi satt på soffan och golvet och kollade massa bilder från egypten med riktigt häftiga bilder :D särskilt för mig som har danmark och norge som enda resmål hitills på min kartan :)



Imon är det valborg och få se vart jag hamnar där. och så förhoppningsvis så hinner jag in till stan för och handla det sista med kläderna. *Hoppas* :D

Blir nog till att gå och lägga sig till bra på tv och nana :)


Tack för en väldigt trevlig kväll :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0