Valborg

Ikväll är det valborg. : ) ändrade planer så jag sticker till växjö istället. men det ska med bli mysigt. Hoppas jag hinner se nått av majbålet också ^^.

Idag har jag med varit på stan och handlat. Hittade en hyfsat snygg och bra BH och ett par 3kvarts vita tights till klänningen.
Mamma sa att hon hittat massa snygga kläder och koftor och klänningar i massor så ska följa med henne till denna skattkammare på lördag^  sen följer Ellan med och hjälper mej med skor i växjö o så.
Hittat ett par skor faktiskt som var riktigt snygga. lite för höga bara men. ah ^^

Måste börja shoppa lite mer. Är lite ovan faktiskt..^^ som t.ex. när jag kollade på Bh:ar då va.. Då tog det ett jäkla tag innan jag fattade att jag stod på Amnings avdelningen X) som det kan gå va?

Kommentarer
Postat av: BaraElin

Grattis! Du lyckades just använda "^^" fyra gånger i samma inlägg. Fantasin på smileisarna flödar ser man....

2009-05-01 @ 14:38:56
Postat av: Emma

Vilken tur att det gick bättre med shoppingen sen :D

2009-05-01 @ 16:24:00
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0