...

just nu är jag bara trött på att vara ledig för jag är endå aldrig ledig så varför.

Givetvis ringde dem från jobbet igår och sa att schemat va fel.. igen.. väntat som vanligt. Nu ska jag få delad tur på både sön och lörd... Precis vad jag behövde.. Särskillt när jag har hund och häst hemma som jag måste ta mig hem till mellan jobbtiderna och jag har ingen bil är hemma själv och bussarna går åt helvete på helgerna.

Plus att man ska försöka lära sig livet på vägen.

Hur ska det vara möjligt? Hur ska jag kunna lära känna mig själv när jag inte ens har tid att tänka. Allt bara maler ner som en äcklig köttkvarn som bara går och går. Hur ska jag kunna lära mig ordet varför när jag inte ens vet något alls.
Hur ska jag kunna överleva i djungeln av svek, besvikelse och smärta när jag inte ens förstår ordet hur och hur jag ska lära mig att vara stark när jag hela tiden blir nersparkad så fort jag försöker ta upp huvudet för att få luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0