fotboll<3

Sumering:
Cyklade med madde i 35 min konstant hällregn till fotbollen.
Första riktiga fotbollsträningen på 2 och ett halvt år i hällregn i 1 o en halv timma<3 
Kan knappt gå och jaa får skylla mig själv för jag har inte tränat seriöst sen i våras. Dels för jag ska låta "kroppen vila" har ni hört så dumt? och sen dels för jobb och faktiskt ibland för trötthet o lathet.


Men nu ni. Ska Madde och jag lägga vår seriösa sida till och börja hårdträna. För nu ska båda spela fotboll och jag innebandy och bugg samtidigt ^^. samtidigt som skola, häst och träna små tjejerna .. samma dagar.. =S

Japp. Det krävs att vara Gud till detta. Men det löser sig. Gör det alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0