fotbooll<3

Idag har det varit jobb och fint väder en stor del av dagen :) <3

Snart sticker jag o anton till sandsbro o kolla brorsan i mål. Ska fota debuten i B-laget nu :P


Btw. Glad idag för jag har fått förfrågning om jag kan göra ett fotojobb :) Mina andra bilder verkar vara publicerade iaf så det finns några som ser dem o tycker om dem :P


Btw.2 startat en ny blogg. eller ny och ny. en till =$ som jag bara ska ha som fotoblogg. lite olika om foto och sen mina bilder o så. men det krabbar med designen så ni får inte den förens jag är färdig :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa! Jag vill jättegärna ha lite fina bilder. :)

2009-08-05 @ 22:32:28
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0