gissa vem..

... som jobbat hos veterinären idag. Från 7-1. Så jääkla roligt va det! vile inte ens gå därifrån. Trivdes som F*n. :)
Massa mysiga djur och veterinärena skitsnälla.

Har fått göra allt möjligt idag från rasta hundar och sånt till att "assistera" veterinärena lite och vara med och träffa och undersöka patienter. Typ som en prao elev kände jag mig som. Fast jag får lön (A) <3

Hur mysigt som helst och världens sötaste hundar och ta hand om så man bara smälter sönder <3


Så trots äckligt tidig uppväckning så va det helt klart 110 % värt det :D


Jobbkläderna :)

näe nu får det nog bli att plugga i köpenhamn till veterinär. Jag är faktiskt väldigt mycket fast i det (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0