onödigt

Är det bara jag som inte fattar varför dem anställer alkolister till att sätta ihop schemana?
Vad annars har dem för ursäkt till varför dem sätter 4 timmars hål mitt i skiten sen ska vi va kvar i skolan i 4 timmar för en skitlektion och sen sluta vid halv 5! Det är inte orättvist alls, neeeej!
Varför kan inte trögskaftet sätta franska och tyska och fysik som en sån liten del av IBs befolkning har, sista tiderna?
Neeej då måste man klämma in det så  att alla dem typ max 10 st som har det kan ha mitt i skitshemat istället. YEY

bra lösning...? Orka att han ändrade på schemat som såg helt ok  innan. Men jaa just det. vi hade ju faktiskt en sovmorgon och sen så hade vi en bra tid en dag. Det är klart han inte kan låta oss ha det.


Och jag skiter i hur pessimistiskt och klagande och irriterande och negativt och alla dåliga ord man kan komma på det låter.

Men jag förstår mig inte på gubben med schemana. Och då skriver jag såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0