sjukhuset

I förgår va jag på sjukhuset för högra sidan av ansiktet gjorde så jävla ont. Visste inte vad jag skulle ta vägen. Så fick åka in och givetvis så hade jag bihålsinflammation. <3 så nu går jag på nått kortisonspray som är mums <3

Ikväll blir det fotbollsgolf! Ska bli väldigt roligt och verkar som vi får helt ok väder med!

Imorgon börjar skolan och jag är redan inne på 100:e paniken nu :) Ingenting stämmer känns det som men det kommer väl. Det måste det.

Igår va det fika hos Sandra som va jättemysigt!

Och från Söndag och idag så va det fotbollskolan och idag va det ledarmatch med. Spännande spännande.   :P


Och i lördags va det Eriks Konfirmation och massa sånt.

Alltså fullt upp hela veckan.

Ska snart göra mig iordning för fotbollsgolfen!


Pussshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0