.....




Just nu är jag både aggressiv som satan och glad som satan.. skumt

Hela vår kära släkt är smittade av maginflensa tack vare två personer troligtvis och jag som försökt undvika detta så jäkla hårt och så kommer dem o förstör! Blir så förbannad... missar jag Nyårscuppen vet jag inte vad jag gör. fy fan isf...

Men troligtvis kan Isabel träna mig o Ninen så det ska kanske lösa sig om jag har tur. Och ÄNTLIGEN har jag hittat en hovslagare som kanske kan.. Men givetvis om mer än en vecka.. det är ta mig 17 standard frasen hovslagarna använder... "Hör av dig om en vecka" jag börjar bli så trött på det här så jag funderar seriöst på att gå hosvlagarutbildning själv. då blir det lite gjort iaf...

Men men.. ska försöka ta mig till Jasmine nu iaf så får vi se hur alla mår... HATA HATA HATA baciller!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Så nu är du i full gång då!? Vad roligt! Men vem är denna Isabel då? Kram

2009-12-27 @ 17:36:22
URL: http://livetkanske.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Haha, vad gullig du är! :D Dock tror jag inte riktigt att jag har "talets gåva", som man ska ha för att vara en bra tränare... :) Fast jag har faktiskt tränat en liten tjej som red här, men det var mer grundläggande saker... :P



Jag bor i närheten av Ystad :) 3 hästar som är mina egna, 1 på foder och innan red jag en till häst åt ägaren, dock vet jag inte om det kommer bli så längre eftersom han opererades för lös benbit och kanske ska bli dressyrhäst på livstid... :/

2009-12-27 @ 20:34:04
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0