juuul <3




Hos Anton och har klätt julgranen och druckit lite glögg nu. väldans mysigt.

matchen gick åt helvete. 4 damlagsspelare bänkade o u lagspelare som fick spela ist.. jättekul. fy fan vad jag blir sur. man tar inte med 5 reserver som inte får spela ett enda byte. och sååå jävla dålig uppvärmning gjorde jag inte. men hur kan ranjii veta det som inte ens kollade på uppvärmningen. men endå säger hon att jag ska göra bra ifrån mig så jag får spela.. herregud- blir utbytt mot en u lagsspelare som inte ens visste vart hon höll på med..

lyckat... väldigt aggressiv på innebandyn just nu.

men nu ska vi snart kolla film och så så då ska man bli happyface mer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0