Mim <3



Är det fel att leva på Morden i Midsomer?
Jag gör det iaf. Kan dem inte bara massproducera miljontals filmer till. Har redan sett alla 60 minst 5 ggr var nu så jag börjar komma ihåg mördaren. (Y)

Orkade inte Idol idag för mim slår det lätt en är ändå skitnyfiken på hur dem sjunger och hur det går och kommentarer.
Det går inte ihop sig....

ska jag ta mig i kragen och sluta polera på WL2 och skicka in tror jag. Lika bra och hoppas på att få bra kommentarer med.

Imorgon blir det teater vid kl. 10 på morgonen så bäst att utnyttja Anton lite innan läggdags och repetera med.
HAHA anton =)

Sen blir det Sjukgymmnastens rådbehandling efter det. Helt ok behandling endå. ^^ Mer Slaveri åt folket <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0