NAAYS!



Varit ute och kört i flera timmar i stan nu i snö och i mellandagsrean o jag klarade faktiskt det skitbra måste jag stolt säga.
Jag körde inte på någon, stressade inte alltför mycket och lyckades både fickparkera och parkera mellan två bilar som stod trångt. Sen körde jag och hämtade John och Anton och körde hem dem. Känner mig så himla stor för tillfället :)

Sen har jag bäddat sängen så jag kan använda överkastet o mina nya fina lila kuddar som jag tycker om <3 haha och sen har vi hängt upp lite tavlor som jag inte trodde skulle komma upp denna sidan 2009 ^^-
Sen så har jag valt ut och gjort färdigt min ena fotoram med med Vappe och Sprutten på. Sorgligt men vill ha dem med på bild. Nu har jag alla mina djur på väggarna. (misstolka inte) :)

Sen blev det att slöa framför tv i mysbelysning och äta polkagrisar(<3) och After eight och kolla på morden i midsomer med mamma och pappa. Väldans mysigt. Tills J-Vm började ^^

Nu ska jag försöka hinna med allt innan datorn slocknar igen för 3:e gången.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0