åskmoln på himmelen

Känner mig lika illa just nu som det 5 timmar långa åskovädret igår.
Inga bra nyheter igår och jag vill bara lägga mig ner och gråta. Men det hjälper inte..
Det är bara och hoppas även om det inte ser så ljust ut.. men jag känner mig helt mållös och jävligt ensam just nu.. Vem kan man gå till för att få tröst? Det finns ingen som kan ge den trösten.. Finns bara som gör mer illa och det behöver jag inte alls just nu..

Hon är så duktig älskling så det finns inte och särskilt igår stod hon blickstilla fast dem tryckte in massa sprutor och lång slang in i halsen. Hon var så otroligt duktig och snäll så jag exploderar nästan av stolthet. Fast det gjorde ont så bara stod hon där nära mig. Och det gör så ont att se henne få ont och sen stå och lita på mig som om jag inte ska tillåta att nån gör henne illa..jag vet att det är för att kolla och få reda på men hon litar helt på mig och så känns det som jag sviker henne när dem gör så mot henne.

från det att vi åkte hemifrån vid halv 1 till halv 7 så var hon så otroligt snäll och lugn. Världens underbaraste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0