hemma

denna veckan har varit skum. Men rolig. Halmstad med Emma och anton. Mycket trevligt. vädret hade vi inget tur med men det gjorde inte så mycket.

just nu är jag bara glad. visst att inte gå på fotbollsträningen ikväll va tufft men jag måste inse att kroppen inte klarar det nu. men när skolan är slut nu. sista året. SENSENSEN!! då jävlar!!!!! aldrig att jag kommer släppa fotbollen sen. ALDRIG ALDRIG.

För att kompencera lite för träningen ikväll sprang jag lite mer än en halvmil. Och jag sprang hela också. Lite stolt för det var bara knäet som gjorde ont. Men jag klarade det. Kroppen klarade det. =') ja ni fattar nog inte. Men det är så man vill lipa :P

Sitter och dricker ProViva Active och äter rostade jordnötter för att få i mig lite mat iaf. Snart ska jag sticka. Underbart med sovmorgon imorgon! <3

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0