komplicerat

jisses så stressigt och komplicerat allt blir när man är själv.
Mycket mycket. Som alltid. Nästan mer nu.
Jobba idag igen. Delad tur igår så bodde nästan konstant på jobbet från 7 på morgonen till kvart över 9 på kvällen nice..

egentligen tur att jag inte cyklade idag. kommer ett fett åskmoln emot här nu. åsk4life.  helt otroligt att det aldrig kan sluta åska mer än några dagar. det går mig faktiskt på nerverna om något.

Aja nu ska jag göra mig iordning och förbereda för jobbet till kvart ö 9 ikväll. Sen blir det sova själv utan älskling idag för han är iväg. jisses så allt har krabbat ihop sig. Men lesson learned så att säga.

btw. letar damcykel.Inte smart o ge ut telefon nummer kanske och sedan när dem ringer säga att jag inte ska va hemma ikväll.Särskillt när dem knappt kan svenska... o nej jag är inte rasist bara livrädd för människor som verkar vilja råna och slå ihjäl mig när dem kollar på mig.

aja. lesson learned  så att säga ännu en gång. Jisses så mycket jag lärt mig idag.

Nu ska jag iväg och kanske lära mig mer på jobbet idag med. Nice..


Jag är ett tjockt barn med godis i munnen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0