panik

varför får jag sån panik konstant över att jag hela tiden måste försöka få nån slags semester och komma bort.. Men allt jag får är panik och ingen semester. Jävla skola för hade det inte varit för allt de vi blev hemskickade med så hade detta lovet inte blivit så förstörd... Blir så aggressiv på det. Helt otroligt.

Nu ska jag snart åka iväg och jobba igen. Igår va jag ledig. eller ledig och ledig.

Och trafikskolan suger med. Jag vill inte gå där mer. För det första så är jag livrädd för att köra och känner mig bara så värdelös. Sen så orkar jag inte med att ha en lärare som jag inte fattar vad han menar och sen blir han sur när jag inte fattar. Eller sur och sur. Galen.

Blä för allting just nu. Jag vill ha sommar på riktigt. Kunna ligga på stranden med människor och bara slappna av.
Får bli nästa år då.
Om jag överlever detta..




Älskling i sjukhagen<3

Hon ska få vara ute på nätterna istället. Dels för det är skönare för henne eftersom vädret här är så lustigt och sen känns det lite tryggare att hon är inne en stund på dagen istället ifall något skulle hända i stallet.

men men. Hon ska snart få vara ute längre så fort hon vant sig från hö till gräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0