ÄNTLIGEN!! <3

Äntligen så är Exam IOC  slut. jag kan börja leva igen!! WHOOHOO!
Btw. Ja det gick mkt över förväntan :D o läraren sa att det gick superbra så jaa.. nått bra måste jag gjort.
Blev så glad när hon sa det när vi kom till diskussionsfrågorna att "ja du har ju täckt allt så det är lite svårt och komma med något bra" nått sånt så JAAA <3 haH kände mig mindre misslyckad dåå :D


Klarar mig! :D

Värt att fira :P Gjorde massa jordgubbar med lite socker på som belöning och kollade på house o bara slappnade av.
Det var en härlig känsla :D

På onsdag blir det massa studenter så hoppas på fint väder för allas vår skull ^^
stackars växjöfria som blev mötta av spöregn.

Tja vad mer ska man säga? just nu leker livet lite iaf. ^^ .


Positivt <3


Vill såååå så mycket tillbaka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0