falling apart

nu är det för mycket..

mitt schema är verkligen hemskt. kollade igenom det och jag jobbar konstant verkligen varenda dag hela sommaren.. Med uppehåll på 1 dag och ibland 2 dagar. Så mitt längsta lov i sommar kommer ligga på 2 dagar...
Hur fan ska jag hinna med skolan och hur fan ska jag hinna med att vila ut och hämta krafter till den tuffaste terminen i mitt liv där så mycket står på spel? klarar jag inte Final Exams så kommer jag inte ens få Diplomet och måste gå om...
Det får inte hända.

och inte nog med att jag bara ha nån dag ledig lite då och då så har jag 20 sidor uppsats o skriva och massor med CAS som ska göras och IA.. aah..

Så just nu.. är jag arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0