jaa.

Idag var första jobbedagen. Lite nervöst, mycket MYCKET nytt och massa oreda i mitt huvud men det var roligt och tja. Jag kommer förhoppningsvis växa som F*n med den här uppgiften. Det är mycket man kommer få se och som man ser.
Men jag SKA klara det om jag så ska dö på kuppen. Det SKA jag :)

Just nu sitter jag hemma och bara kollar på TV. Det tillåter jag mig faktiskt och göra nu för ja har jobbat sen halv 8 och sen ska jag ta hand om min underbara goshäst men först måste jag faktiskt vila.


Jag har kommit på att jag är för social och jag pratar hela tiden men jag släpper inte in så många i mitt liv på det sättet. Jag kan inte öppna upp exempelvis i bloggen och skriva mina tankar och funderingar och åsikter trots att det inte är många som faktiskt läser bloggen dagligen ändå. Så det skadar ju faktiskt inte om man tänker så ^^.


Btw. Jamie Oliver läspar. Vilket jag faktiskt tycker är charmig. heh

Nu är solen framme och dumma Ida sitter här. Tro17 att jag är blekfis då. Men i sommar. Då jävlar. Om solen är framme då.

Btw2 midsommar var visst denna veckan.. detta går alldeles för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0