körskolan

o ja min dator slockande igår för han kände visst för det så inlägget kom nu :)

Körde första gången på körskola igår. Gick helt ok. Inte så jätteläskigt och köra faktiskt ^^.  fick beröm för mina växlingar med :O

Missade skolan igår för har mått helskumt, ont i magen och mått illa. Och så missade jag givetvis mitt EE möte med.
Fy vad jag ångrar val av handledare för tillfället..
Inget möte innan lovet, inget möte under lovet och sen ska det va inlämning... vilket suger stenhårt. Kul att jag inte ens är färdig med RQ heller.. underbart. vad gör man då?     sätter sig och börja lipa för IB är så sorgligt och verkligen inte kan ge oss ledigt ens dagen innan vi slutar. Bara fullt ös medvetslös. Japp det är verkligen sorgligt medvetslöst också.


Dumma IB. Att jag inte va tillräckligt smart och fatta att IB är dumt. eller egentligen inte men jag börjar mindre och mindre gilla deras tänk. Lärarna bara "men allt löser sig vi tar det senare" och sen står man där när allt är skrik och panik och vet varken ut eller in men då finns dem inte där för och hjälpa för då har dem för mycket :S jisses...


Är så himla trött och jag är en gnällrumpa ändå ut i tårna just nu. tråk idaa

Men datorn är tillbaka som min kära kusin lagade! fast datagubben sa att allt kan försvinna.
Så pappa och jag va inne och köpte RAM minne och Extern hårddisk. så nu blir det till att hårdrensa bland bilder och allt och köra över. Sen blir det total system återställning som gäller. Nice <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0