med mera

Gjorde ny design igår men firefox vägrar visa den. :O det är bara explorer som man kan se den i ^^.
Inte jättemycket och se kanske ändå ^

Ikväll blir det första teorilektionen och nu har verkligen vägen till körtkort börjat på allvar! Hoppas jag klarar det och målet är att ha körkort innan sommaren är slut. Så kan man köra till jobb och skola med o fåå lite oberoende :)


Mina saker som jag sådde för några veckor sen har poppat upp nu. Känner mig som en stolt... mor? heh.

jisses vad jag höll på att smälla av igår när jag bara satt och skrev och datorn bara slocknade. Poffs sa det och sen allt svart och sen gick det inte att slå på den igen heller. Förstå min vrede ^


Sjukgymnasten idag med. Ännu ett fel upptäckt.. det skålar vi för... nu börjar jag närma mig 25 strecket på antal fel på och i min kropp som inte bara är personliga åsikter.  Orka det...

Tömt skåpet nu och bara imorgon med. SÅÅÅ JÄVLA HÄRLIGT!! Sen blir det fest varenda dag :O i mitt huvud iaf.

Jobbigt allt med arbeterna i skolan.. hur gör man om man inte har någon handledare och man verkligen behöver hjälp? :S   tja enligt min handledare *Fråga en vän* .. Som om dem fattar mer ^^.  IB is the Shit just nu.      bokstavligt.


Borde ut o tvätta bilen nu o sen till stallet och sen körskolan och sen..? baka till imorgon och seen? städa och seen?? tja kanske man kan sova.  Petra tror att jag börjar få magsår och fick världens föreläsning i bilen till stallet^^. och hon va väldigt noga med att poängtera varför man får magsår...... jooooo.. STRESS såklart...   skojskoj
gott folk vad har vi lärt av denna läxan?   skaffa aldrig en medryttare till hästen som är sjuksköterska ^

alla felen blir plötsligt alldeles för uppenbara ^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0