midsommar tänk

Jag funderar starkt på att glömma den skumma febern och hostan och bli positivt inställd till Midsommar afton.
Alla andra är ju det så får väl apa efter tycker jag. :)
 
Sista jobbedagen för denna veckan. Nu är jag långledig i tre dagar. YEY Fy 17 vad skönt. Jag är så trött så jag vet knappt vad jag ska ta vägen faktiskt. Men så kan det gå.

Dåliga nyheter idag med. Det tar hela tiden emot när man ska köra positivt så man får ploga sig igenom problemen för att hitta en öppning för att ta sig igenom och ut från dem.

Midsommar imorgon är ett stort frågetecken i hela huvudet och på alla plan. Men det löser sig hoppas jag.
Jag vet ingenting längre. Jisses så snurrigt allt är just nu.

Att jobba nästan hela veckor och sen varannan helg med hela sommaren skrämmer lite särskillt när EE och Theater IA flåsar i nacken på 10 sidor skriven uppsats var.. Men även det får gå.

Nu ska jag luta mitt huvud tillbaka och försöka fundera.

Bilder från hoppningen i söndags

Carambola






Kommentarer
Postat av: Emil

Ledsen att det blev så rörigt med midsommar, Ida! Men vi får åka ut och ha kul i stugan eller något vid ett annat tillfälle! Ha det finfint imorgon ändå! :)

2009-06-18 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0