på tapetern

Varit ute o gått med Petra idag o Ninen i över en timma tror jag o joggat i små intervaller. sen joggade jag hem från stallet och sen ner i gymmet o träna en stund. tränade så jag blev skakig iaf.
säger väl inte så mycket men endå. :P

Rätt skönt endå. nu är det lite små plugg o sen massa stora plugg och sen LOOOOOOV! :D

O jobba hela lovet med <3 fått schemat nu. underbart!


på måndag är det IOC........ Behöver jag säga meeeeer!! ='O
*starta paniken*


snart helg med och jag är helt okej positiv just nu. ^^. lite musik på det o inga läxor så <33

På måndag blir det minigolf på indrotten med ^^. tycker det ska bli så skooj :D hoppas man inte år betyg bara för jag har en känsla av att förra året kommer gå i repris :P  Bollen flyger och hamnar överallt utom på banan (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0