skolavslutning

Ja då va dagen D äntligen här! <3 känns inte som det bara men det kommer. Så underbart att kunna iaf. slippa se skolan ett tag o lärarna ^^. Skolarbetet är min närmaste vän fortfarande. Eller ovän beror på hur man ser det.

Jag är fett trött på allt som har med EE att göra nu. Att man ska göra så stor sak av det med massa jävla vidarebefodringar. vad har dem för rätt egentligen? kan man inte bara skriva till en person utan att alla ska lägga sig i ungefär? Det sorgliga är att jag har faktiskt inte gjort så mkt fel den här gången.. men endå verkar dem sura.
Kan ju fan inte hjälpa att jag va sjuk och missade den enda chans till möte jag haft. och så säger dem jag ljuger om saker hon har sagt till mig!? ÖÖÖH!?   Hon har fått all info, hon har sagt att jag ska ta IOC:n först o sen fokus på EE och hon har inte tid med möte? men bara i min fantasi lustigt nog. fast andra hört det..
SUCK
Aja ska bli intressant och se vad detta slutar nu..




Ska snart upp och flytta Jasminen för andra gången idag. Kommer bli ett massa flyttande nu dem här veckorna men försvinner fång chansen och svullnaderna så är det lätt värt det. Så det är bara *fingers crossed* och hoppas.



Starting to get late and still my mind can't be drawn away from that special darkness that surrounds the deep forest reaching miles away... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0