smultronställe

Det har varit en så underbar helg. Den bästa på så otroligt länge. En hel helg vid ett underbart hus och underbar utsikt och egen badplats, underbart väder konstant, underbara människor. Det går inte beskriva.

Nu är jag helt trött i huvudet av allt underbart och man blir så trött av att komma tillbaka till verkligheten igen. Inte alls på något sätt lockande. Nu vill jag sova och få bort alla mina problem. Men jobbet fortsätter imorgon. Till 21.15. Nice...

Men som sagt. Helgen var helt otrolig!























Mer bilder kommer sen.

Nu ska jag snart upp till Jasminen och prova bootsen som jag fått hem nu äntligen. Hoppas dem passar nu när jag äntligen fått dem. eller köpt dem. Att nått så litet kan kosta så mycket är underligt..

Vill tillbaka nu!  ='/

Kommentarer
Postat av: Emma

vackra bilder Idaa! :) Du är så duktig :) Du lyckas hålla din blogg vid liv verkligen, jag hittar typ aldrig tid eller lust att sätta mig och skriva numera! :'D

2009-06-28 @ 21:13:39
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0