socialt och bra

Känner mig fruktansvärt social idag faktiskt. :) Har varit och jobbat sen 7 på morgonen och sen på spelarmöte och sen hem till mormor o morfar med fika och va social och när vi kom hem sitter Roland där med pappa och prata. :) Trevligt för det va ju längesen! Väldigt längesen faktiskt. Hatar att tiden ska gå så fort.


Har inte hunnit med att dricka så mycket idag så huvudet är väldigt tungt o gör ont. Men det har varit fint väder måste jag poängtera. Det är nästan bara det som räknas.

Imorgon blir det bettfys., sjukgymnasten, körlektion och sen picknick och sen hästen troligvis :D
Orkar inte åka till Bettfys men aah.. Blä. är nervös med för jag hatar både där o sjukgymnasten. fast det är snälla människor så kan jag inte tycka om att gå dit. Det gör ju så förbannat ont.

Egentligen borde jag plugga men huvudet är fullt just nu och kan knappt sitta upp. Har varit igång konstant sen kl. 6.

Plus att min dator är störd för när jag skriver så hoppar muspekaren lite överallt och börjar skriva på andra rader så allt blir blandat o ibland märker jag inget innan det helt har tjoffsat ihop sig. Det fula är att jag faktiskt inte rör något som har med muspekaren att göra.. mycket Skumt.


Äntligen beställt Bootsen med till älskling. Ska bli väldigt spännande! fick tag i ett par begagnade med så helt underbart! :) *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0