Alldeles bara jag

Ikväll blev det grillat vilket smakade riktigt bra med en dag som bara bestått av ungefär 20 solrosfrön och lite juice.
O jaaa vet att jag suger på att äta. Kan inte hjälpa det faktiskt.

Jag vet inte om jag kan klassas som ätstörnings person när det kan gå ett dygn mellan det lilla jag åt och det andra lilla jag åt. dem här dagarna har mest bestått av lite frön och juice och inte så mycket mer.
Men som sagt. jag får skylla mig själv rätt mkt nu förtiden har jag hört ^^.

Sen blev det Sequence med mamma, pappa och anton. Vilket va en upplevele men tjejerna vann såklart ^^.
Men det var faktiskt riktigt kul. Man tar familjen för givet för mycket och uppskattar inte riktigt. Jag vet att jag är dålig med det eller va iaf.
Men jag har börjat tänka om. Prioritera familjen mer och hjälpa till. Det tycker jag är bra :)

Idag va Sara här och gav mig ett jättefint armband :D  tack!


Nu blir det nog film och imorgon ska älskling flyttas tror jag :) hon är lyckligt ovetande :P



It's when it doesn't make any sense at all, you get everything.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt! Klart inte hästarna ska behöva lida för allt annat som vi måste göra, perfekt när man kan ha lite hjälp ju! Kul att höra att det går så bra med henne. Hon är verkligen en trevlig ponny. Jag red ju henne inte så mycket men under ponniacup var jag i alla fall supernöjd med henne :) Oden är som en ponny fast i ett större format, haha, det är nog därför jag tycker så mycket om honom! Jo då jag jobbar en del också, är tjänstledig från min 75 %-tjänst men kommer tillbaka under sommaren o så. Under terminerna jag pluggar så jobbar jag kvällar ca 25 %. Skönt att som student ha lite extra pengar att röra sig med! Hur går det i skolan för dig, vad läste du och hur lång tid har du kvar? Ha det fint! Kramar

2009-05-21 @ 09:47:46
URL: http://sulansframsida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lungan ^^ glad att du gillade det!

2009-05-21 @ 19:59:44
URL: http://jonssongerhardts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0