Back on track

Slutade 12 idag. Jag behöver nog inte beskriva hur skönt det va?

Sen bar det hem med anton och kollade tv och sen lite foto. Sen börja krabba med min fotoskrivare som spökar.
Hur jag än bär mig åt för att stänga av han så sätter han på sig själv :P
Och sen vägrar han bli installerad så jag äntligen kan börja skriva ut foton. Men längtar och hoppas och det får man ju :)

Varit ute och kört i 1 och en halv timme idag. Gick helt ok faktiskt. Många saker och träna på idag. men det behöver jag ^^.

Men ska ner och äta nu tror jag för det har jag glömt idag.


Pusss

Kommentarer
Postat av: AMRA

fin blogg (:

2009-05-15 @ 22:00:34
URL: http://ahmetoviic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0