bara vara själv

Har varit ute och kört idag på ställen jag inte ens visste fanns :P Så skönt att bara åka runt och fota lite och prata lite och bara komma bort och slappna av.
Behöver göra det oftare.

Jag är hyfsat pigg nu och jag har skrivit klart en kladd outline nu. Är vissa saker jag inte vet hur jag ska skriva outline på så jag ska försöka fixa möte innan onsdag och hoppas på det bästa :)

Lustigt att man är så pigg så sent på kvällen att man sätter sig och nästan tycker skolarbete är kul :O

Imorgon blir det upp tidigt och städa stallet så borde egentligen lägga mig nu.

Jag tycker mycket om mina föräldrar ibland som ställer upp så mycket och som gör så mycket för familjen : )
Uppskattas fast det inte alltid syns. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0