Duktigt

Idag har jag ändå varit duktig. Ätit nyttig GI indisk mat med räkor. mycket gott :D och varit ute och ridit med Madde
och joggat och tränat tjejerna. Mycket som jag har hunnit med idag sen kl. 5.

Come on, come on it's late and we are way of the track. If we kiss now it's no turning back.
Troubles wait for us now



Känns som allt i huvudet och livet snurrar och snurrar fort fort och allt kommer för snabbt och utan förvarning.
Hjärnan trodde ju inte det skulle vara så mycket.

Nästa vecka teater performance och jag måste prata och stå där. Gillar inte det inför så många människor.. Känns inte bra men vad ska vi göra..? sånt är ju livet. Älska utmaningar.

Borde sova men då kommer nästa dag för snabbt. Bara en 2 veckor kvar sen är allt över... Sen är IOC:n färdig och teatern. Det är dem som är värst.

Imorgon vill jag gå och fika och bara sitta i lugn och ro och plugga. mums.
Det va dem tiderna, Dem minnena, Dem känslorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0