Flyttdag

Så äntligen har vi flyttat upp Jasmine till stallet. Är så skönt att ha henne så nära. Känns underbart att bara kunna gå upp till henne när jag har 10 min över. <3 Superglad :)

Hjälpt mamma städa ut och rensa ut och lyckas få nån timme på CAS med. Eller iaf. en halvtimme :) Samlat in kläder.
Och det bästa är att jag får pengar för att rensa ut alla saker och så. och neej det är inte CAS som jag får pengar för eftersom då får det inte räknas. Dumt nog.

Snart ska mamma och jag gå upp till stallet och kolla till Ninen och kolla så hon har druckit och mår bra :) <3

Sen bär det ut på fototur med mamma och pappa. Ska bli skitkul! Vi ska ut och fota fåglar och sånt så det är bara och ladda kameran <3

Fy vad jag tycker om dem ibland. Dem fattar faktiskt och försöker hjälpa. Det är jag faktiskt evigt tacksam för <3

Nu sticker vi till Ninen min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0