fullt upp

som sagt maj är världens stressmånad. Kollade nyss i kalendern. Ironiskt nog kan jag knappt hitta plats att skriva resten av sakerna.
Varför ska alltid IB vara så snt ute med allt. Vi har liksom ett liv att planera också och underlättar om dem kommer ut med info tidigare så man kan planera och ändra ifall nått skulle krocka.

Idag har jag bestämt mig för att jogga, upp till stallet, IOP, träna tjejerna och försöka äta nyttigt :)
Drack en nutrilette innan. Den var inte helt hemsk men har ju smakat bättre. Blev faktiskt ganska mätt på den med så i skolan så kan man ju faktiskt trycka i sig en sån o hålla hungern borta några timmar.

Varför är den 3-4 juni sånna dagar då allt händer? :S
Har group projekt där på båda dagarna o samtidigt ska jag va på föreläsningar med jobbet. Men jag har en sån tur att
3 ska jag ha förmiddagen på föreläsningarna o eftermiddagen på group 4 och 4 juni ska jag ha eftermiddagen på föreläsningarna och förmiddagen på group 4. Om jag inte sett alltför skumt. vilket är riktigt tur.

Lyckas jag få skjuts med så löser allt sig förhoppningsvis men frågan är om man vågar säga att jag kommer 100 % på föreläsningarna ifall ifall jag inte kan komma ifrån group 4 fören 13.20 som den ska sluta egentligen. :S

Aja det löser sig :D

Nu börjar Nutriletten verka med alla sina miljoner vitaminer m.m ^^. så ska ner och ta nått och äta nu för man ska bara kombinera nyttig mat med det med nämligen. och sen bär det nog av och träna lite och försöka klara lite på engelskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0