Grön dag

dagen börjar med att försöka vakna efter mycket lite sömn ^^. Va ute och gick mitt i natten med anton och det va underbart väder. Men ändå så är jag så arg. :O
Jag fattar inte. Vill inte vara sur och arg, vill ju va glad och stark och positiv som jag va innan.
Det är så mycket som tärt på mitt psyke det senaste året. Så frågan är hur 17 jag ska ta mig ur det för jag måste det.

Funderar på att skriva en mat och träningsdagbok på bloggen för att själv bara hålla koll på vad jag äter och hur mycket jag tränar.
Typ som en liten morot.

Jag vet själv hur tråkigt jag skriver och har funderat på varför det är så trisst och läsa. Inte jättesvårt att fatta för att den inte är rolig och rätt nere^^
Men jag har svårt att skriva ut liksom. Varför har jag blogg då? Kanske för att jag måste lära mig att ta hand om mig själv.
Att bli stark igen. Att klara mig själv och veta att jag duger. För alla duger.

Jag är så himla fascinerad av Emma - Emma,- hon är så duktig! Hon är positiv, jättesnäll och gullig och är jätteduktig som tränar så bra och har sån energi.    : )  Man blir ju så glad av sånna personer :D


Igår så va det väldans mysigt. Först så va vi hemma hos anette och Hasse och grillade ÅÅÅÅH så gott det va! ni skulle bara veta :P Sen bar det av hem och städa undan för Emma och Anton skulle komma :)
Vi lärde Emma sequence och kollade på skräckfilm ^^. Och jag är så trög så jag givetvis kollar för jag är så himla nyfiken :) Sen kunde jag ju bara glömma att sova.

Så det va jättekul och måste göras om :D Och så hoppas jag att Öland blir av med! Fy vad skoj det kommer bli!
Bara ta det lugnt med så bra vänner och cykla ner till havet och kanske grilla och bara chilla som man säger ^^

Idag har jag och mamma varit ute och planterat massa fina blommor i stora krukor och gjort iordning på ena sidan av huset. Blev mycket bättre. Och jaa jag har blivit den gröne mannen ^^. I lite mer kvinnligare format kanske. :O hoppas jag iaf.
Sen har jag planterat ungefär miljoner salladsfrön med. Ska bli mycket spännande om dem lyckas mutera så som jag hoppats så jag kan visa T sen.

Nu ska jag och mamma upp till stallet och ge Ninen mat! <3



Btw. om ni inte märkt det så är solen framme <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Men idaaa. :D Åh, vad glad jag blir. Sitter här och ler som värsta fjönten nu. Haha, naaw. :) Vad roligt att du tycker så. Men jag måste säga, att jag kan minsann vara på dåligt humör jag också! :D Latmask kan jag också vara ibland. :) Hihi. Men ja, självklart så måste det göras om! :)

2009-05-24 @ 22:04:34
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0