håål

är hemma hos anton en stund nu i väntan på att matten ska börja.
Orka att engelska läraren är så trög att hon inte säger till oss att det är ok att flytta IOP o sen blir sur för vi inte sagt det till henne att vi har så jävla mycket och hinner knappt andas. Men hade vi vetat att man kunde säga så hade vi ju givetvis gjort det? hon är som sagt helskum.

Ska nog börja med eng prsentationen nu så det blir nått vettigt gjort här :)   ska sikta på att inte göra bort mig alltför mycket på redovisningarna på torsdag. underbart med att det filmas och ska skickas in till IB sen.

Underbart väder idag med förresten och ser fram emot en lång dag i skolan på teatern och matten och sen åka och köpa blomma til min mamma. För idag är det visa-tacksamhets-dag :)


medans jag sitter och ska försöka slita mig från alla bilder på datorn =$



Jag tror det här är visar väldigt tydligt känslorna som engelska läraren hade idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0