Händelserikt

Guess what?
Fick ett telefonsamtal igår ifrån Bryggaren. Och dem sa att dem var väldigt intresserade och undrade om jag skulle vilja komma och jobba hos dem. :D Äntligen fått sommarjobb så skööööönt!!!!

Nu har jag två jobb plus ett sommarjobb. Vad jag känner mig bortskämd :O men super härligt!

Igår såg jag verkligen fram emot att rida den underbara ridvägen jag red för ett tag sen men givetvis så började det åska precis när vi hämtat hästarna i sommarhagen :S


Blev ett riktigt oväder strax efter vi kom hem. Det vad tur att vi åkte hem tyvärr.
Det höll i sig ett bra tag och regnade som 17.
Och min älskling va jätterädd och följde efter mig vart jag än gick. :'/

Idag när jag vaknade så hörde jag honom skälla utanför min dörr för att alla hade lämnat honom själv ^^.
Släppte in han i mitt rum så hoppade han upp i sängen (vilket han inte får göra egentligen men han var ju så söt. och han är bortskämd) :D



Jag tänkte att han kunde ju ligga på handdukarna jag la ut eftersom han inte ska vara uppe i sängen egentligen men han tyckte det va bekvämare intryckt jämte mig <3 usch för denna bortskämda hund som är så förbannat söt : )

Imorgon blir det konfirmation med. Får se hur det blir. Kul och träffa släkten lite kanske mensegt och sitta i kyrka så länge. Tycker inte riktigt om det. :O

Ska leta upp massa fina bilder och ramar nu och så ska jag hänga upp dem på väggen. : )



<3333


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag brukar också alltid låta min vovve hoppa upp i sängen.. de är ju så himla söta så man kan inte låta bli att låta dom ligga kvar! :D

2009-05-10 @ 18:28:10
URL: http://malmborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0